torsdag 27 oktober 2011

Det funkade ju...

Jag gick och lagade middag. Köttfärssås och spagetti blev det. Bjöd världens bästa Miia med son på middag idag. Vilket väl var det minsta jag kunde göra då de kom hit och såg efter mina barn medans jag var på föräldramöte. I år igen hade de föräldramöte på alla avdelningarna samtidigt, visst de hade en bra anledning men det gör det inte mindre irriterande. Eftersom P jobbar em-vecka och jag inte lyckats med kloningsförsöken ännu  så måste jag ju välja vilket jag skulle vara med på? Blev ju W:s förstås, i år igen. Det är ju en chans att få träffa de andra föräldrarna. Lite lättare när man ska ringa och fråga om det vill lekas om man har sett människan man pratar med innan. Sen vill man kanske inte lämna sitt barn var som helst. I och för sig vet jag ju ingenting om dessa människor ändå men... Relativt bra uppslutning 10 barn av 18 representerade.

Nu till något kul. Imorgon åker vi hemåt, (ja, jag kallar det fortfarande hemåt. Kommer alltid vara östgöte). Vi ska till P:s föräldrar, sover där imorgon natt. Sen på lördag drar vi vidare mot Stockholm för att inta globen och se Batman Live. Bara jag, P och W. Sen sover vi hos P:s syster till söndag. Ska bli kul. A lämnar vi hos farmor och farfar. Första natten utan både mamma, pappa och W. Det ända som nog kan bli jobbigt är när vi åker. Inte att mamma och pappa åker men att W gör det också. Nåja, det är nyttigt för oss alla, som de snusförnuftiga skulle säga.

Oj, vad jag svamlar på här. Funderar på om jag ska försöka knåpa ihop några fler julkort, har ju kommit halvvägs. Ska försöka få ut lite kort på mina kort här också så småningom.
Hörs vid nästa terapisession

1 kommentar:

  1. ÄNTLIGEN!!! =) =) Det ska bli spännande att läsa din "svammel-tala-dig-själv-till-rätta-o-lite-pyssel"-blogg. =)
    Kram

    SvaraRadera