torsdag 22 augusti 2013

Ibland kommer livet i vägen...

Det är bra. I februari skrev jag att jag skulle bli aktivare här, eller hur?!

Nåja, nu är jag här igen. Kanske att jag kan få rutin på det nu när hösten kommer igång igen och det är dags att skapa rutiner igen. Sommaren ställer ju till det.

På tal om sommar så har min sommar varit bra. Hade sen semester, som vanligt och tog det rätt lugnt då. Var 2 dagar i skara hela familjen, sov på hotell. Vet inte säkert vilket barnen uppskattade mest egentligen, skara sommarland eller hotellnatt och framför allt hotellfrukost.
Hälsade på familjen också, hann inte med alla denna gången heller. Men de jag inte hann med då får jag träffa nu i helgen. Min älskade lillasyster ska gifta sig. Älskar att gå på bröllop men jag får nog packa ner näsdukar för blödigare än jag är svårt att hitta.

Jag har självklart gjort ett kort till brudparet men det visar jag en annan gång.
Andra kort som jag gjort under vår och sommar:


     Studentkort till systerdottern som läst till konditor.

                                         
Två sommarhälsningar.

 

Kort till en 11-årig tjej.


Detta kort fick min bästa väninna på sin födelsedag-



I kortet ligger det en chokladkaka. Gav det till en tjej som jag fick åka med till skolan i våras.
 


Sonen fyllde 7 år i juli och gissa vem som är en av hans favoritfigurer. Till mammans stora glädje.
 
Ja, det var lite av de kort jag gjort, inte alltid jag kommer ihåg att fotografera korten innan jag skickar iväg de.

Nu hoppas jag att det inte dröjer lika länge till nästa gång.

/Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar